expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

Senin, 19 Desember 2016

Buku : KANG DEDI MENYAPA JILID 2 Bab 31 :SEMARAK PEMBELAJARAN APLIKATIF

Berani melawan arus
Salami ieu pendidikan nasional jelas, ngawujudkeun manusia Indonesia sautuhna. Tapi aplikasi pembelajaranana lamun ceuk bahasa Indonesia mah mengalami distorsi jadi turun tinu tujuan kanu aplikasi teknis. Ku kituna ikhtiar-ikhtiar pendidikan anu aya di Kabupaten Purwakarta ku sim kuring bade terus di lakonan sanajan nabrak tembok atau gunung batu. Nu kahiji, ngeunaan pendidikan pra sekolah. Sim kuring ngainstruksikeun ka kepala dinas pendidikan kanggo ngadamel peraturan bupati tentang larangan sakola PAUD atanapi TK ngajarkeun calistung ka muridna. Sabab ieu pangpalingpang jeung nilai-nilai anu kudu diwengku ku barudak alit anu usiana di handapeun tujuh taun. Judulna ge pan Taman Kanak Kanak, nya ulin weh kumaha barudak. Pendidikan Anak Usia Dini, artina pendidikan keur anak anu usiana dini. Carana dinas pendidikan saenggalna ngadamel MOU sareng dinas kementrian agama bagian perlindungan ibu dan anak kanggo ngadamel sistem kurikulum pendidikan anak usia dini nu dibereken piindungeun jeung indung budak, lain keur barudakna. Jalmi anu rek nikah, jalmi nu keur hamil, nu tos ngalahirkeun, kedah dipasihan pendidikan anak usia dini. Damelkeun buku sareng aplikasina, dikawitan pembagian buku sareng kaset atau naon wae anu kinten-kinten janteun hiji panduan kanggo orang tuanasupaya murangkalihna cerdas..Nu kadua damelkeun surat edaran yen murangkalih dicaketkeun kanu naon anu jadi katang tuan dirina, supaya kapayun anjeunna gaduh inspiratif anu disebat kearifan local. Carana, misalna aya murangkalih bapana teh tukang tani, berarti teridentifikasi daerahna the areal pertanian. Eta profesi indung bapana kudu dihargaan ku budakna, malah budakna kudu bisa ngarojong ka profesi indung bapana. Kukituna guru kedah masihan ruang ka muridna kanggo ngalakonan pembelajaran aplikatif di lingkunganana. Nu salajengna, ngawitan samen ayeuna sok tong ragu guru masihan angka anu layak ka budak anu soleh, tong ragu guru masihan angka nu teu layak ku budak anu teu soleh. Salanjutna, model pendidikan anu aplikatif. kedah masihan ruang terbuka kebebasan, murangkalih teh loyohna rek kamana. Terus soal infrastruktur. Tos nepi kamana proyek gagasan bupati sakelas kudu 160 juta teh? Tos lebet can kana sistem? Dinu perencanaan APBD taun 2016 kelasna hargana 200 juta. Aya komponen-komponenna. Bupati ayeuna nyiapkeun artos 2,8 milyar kanggo tukang dagang di sakola meh ngalih profesina, masing masing 1,5 juta da model kantinna da ge ngan sakitu. Pedagang anu dipasihan kompensasi bantuan dana usaha nyaeta anu gaduh KTP Purwakarta, anu domisilina di Purwakarta. Aya hiji hal anu kudu aya di pikiran kepala sekolah, lamun nuturkeun sim kuring modalna ngan hiji, sing yakin yen gagasan bakal wujud. Sataun kapengker, DPKAD muriang ku perkara tunjangan Jamsostek. Ceuk kuring teu kudu muriang, niat urang alus engke kadituna ge bakal meunang kahadean. Nu tadina Pemda dituduh gaduh sametan, anu diributkeun di koran teu eureun-eureun 50 miliar, kamari rengse. Pemda mung gaduh kawajiban mayar 3 miliár. Kudu boga kayakinan. Kudu tertib administrasi. Sadaya gagasan kudu dibarengan ku hiji kayakinan yen ieu anu dilakonan jeung kahadean urang. * Disampaikan dalam pembinaan pegawai, kepala sekolah dan UPTD di Purwakarta, 20 Mel 2014 #inspirasikangdedi

Tidak ada komentar:

Posting Komentar